Gastenboek
Marijke & Henk de Valk uit Almere schreef op 07/09/2021 om 08:33
Wij hebben het heerlijk gehad in het appartement van Danny & Wynanda. Prachtige ligging aan een park (heel fijn voor ons hondje ook) en aan een hotel. Dan ook nog dichtbij centrum en strand. Mooi, kompleet ingericht. (Wasmachine, vaatwasser). Als we weer eens naar Ameland komen dan weten we dit appartement te vinden. Lieve groet en het ga jullie goed !!! Henk en Marijke
Wij hebben het heerlijk gehad in het appartement van Danny & Wynanda.
Prachtige ligging aan een park (heel fijn voor ons hondje ook) en aan een hotel. Dan ook nog dichtbij centrum en strand. Mooi, kompleet ingericht. (Wasmachine, vaatwasser).
Als we weer eens naar Ameland komen dan weten we dit appartement te vinden.
Lieve groet en het ga jullie goed !!!
Henk en Marijke… Invouwen
Even geduld…
